Tuesday, 6 January 2015

اثرات "من نمیتوانم" بر روی بدن شما



با اینکه کار من درس دادن رشته استئوپتی است اما همیشه به دانشجویان خودم یاد میدم که چه جوری مثبت تر در زندگی‌ باشند چون استئوپت‌های مثبت سالمتر، پولدارتر و خوشحالتر میباشند

یک ازمأش ساده اثر منفی‌ بودن را به شما نشان میدهد. قدرت یکی‌ از ماهیچه‌های دست و یا بازو را دو بار اندازه بگیرید. یک بار قبلش بگید من نمیتوانم پیانو بزنم و دفعهٔ دیگه بگید من میتوانم پیانو بزنم. خواهید دید که وقتی‌ میگید من نمیتوانم قدرت ماهیچه شما کمتر میشود

منفی‌ بودن نه تنها روی احساس و روان شما اثر بد دارد بلکه بدن شما را نیز ضعیف می‌کند. لغات نمیتوانم، نمی‌شه، نخواهد شد را از زبان خود خارج کنید و ببینید چه اثری روی شما دارد. قول میدم سریعا آشنایان شما نیز پی‌ ببرند که شما مثبت تر و شادتر شده‌اید

از نظر کاری نیز پیشرفت می‌کنید چون آدم‌های شادتر دیگران را به خود بیشتر جذب میکنند که باعث افزایش استفاده از خدماتی
که ارایه می‌دهید میشود

دکتر شاهین پورگل
مدیر و بنیانگذار
آکادمی ملی‌ استئوپتی
دانشگاه ملی‌ علوم پزشکی‌
www.pourgol.com
pourgol@pourgol.com 
www.numss.com
www.nationalacademyofosteopathy.com 



No comments:

Post a Comment