Friday, 13 November 2015

تشریف بیاورید. خوشحال می‌شویم شما را ملاقات کنیم


ما در آکادمی ملی‌ استئوپاتی و دانشگاه ملی‌ علوم پزشکی‌ همیشه مشتاق دیدار هموطنان هستیم
اگر مایل به تحصیل در رشته استئوپاتی هستید و یا اگر دوست دارید دانشجویان ما مجاناً روی بدن شما در کلینیک دانشجویی ما کار کنند با ما تماس بگیرید برای وقت ملاقات. تلفن ۶۵۵۰-۶۳۵-۶۱۴
از این فرصت استفاده می‌کنم که از دکتر رضا مریدی وزیر دانشگاهها و دانشکده‌های استان انتاریو در کانادا تشکر کنم از نامه پر محبت ایشان به ما که بسیار ما را خوشحال کردند. در این نامه ایشان فرمودند که "این آکادمی مردم را تعلیم میدهد در رشته ایی که به راحتی‌ در دسترس نیست در مرکزی دیگر. با انجام این کار شما به دانشجویان خود اجازه می‌دهید که به دنبال آرزوهای خود باشند، از رشته پر ارزش خود لذت ببرند، و سلامتی‌ و رفاه مردم استان انتاریو را بالا ببرند."
ما بزرگترین مرکز آموزش رشته استئوپتی در دنیا می‌باشیم که در ۵۴ کشور درس میدیم از جمله کانادا، آمریکا و ایران از دورهٔ دیپلم یک ساله، تا لیسانس ۳ ساله و دکترای استئوپتی ۴ ساله
برای گرفتن اطلاعات بیشتر به ما ایمیل بزنید
شاد و تندرست باشید
دکتر شاهین پورگل
رئیس و بنیانگذار آکادمی ملی‌ استئوپتی - کانادا
رئیس و بنیانگذار دانشگاه ملی‌ علوم پزشکی‌ - اسپانیا
admissions@numss.com
admissions@nationalacademyofosteopathy.com
pourgol@pourgol.com

1 comment:

  1. سلام. من یک ایرانی هستم. واقعا رایگان است کلاس ها؟ من عاشق یادگیری هستم. اما از نظر مالی وضعیت خوبی ندارم لطفا شرایط را توضیح دهید و اینکه اگر می توانید کمکم کنید تا بتوانم آموزش ببینم. ممنون از شما

    ReplyDelete