Wednesday, 14 September 2016

کاهش ۲۷ کیلو وزن در عرض ۴ ماه


۴ ماه پیش من ۱۱۸ کیلو بودم. الان ۹۱ کیلو. از سایزه ۴۲ اومدم ۳۲. نه گشنگی کشیدم، نه ورزش زیاد کردم. بسیار ساده و آسان بود و لذت بسیار بردم در این مدت. هر چه خواستم نیز خوردم

روش کاهش وزن من به این صورت بود که گوشت قرمز، نمک، چربی‌ و شکر را از غذا کم کردم. به جای آن مرغ، ماهی‌، لوبیا، شیر، ماست، تخم مرغ، پنیر، سبزیجات، لوبیا و عدس و نخود و میوه‌جات استفاده کردم. پستا، برنج و نا‌ن جز شکر حساب می‌شه. خوردن آنها را با چیزهای بد تجسم کردم که هر بار به فکر خوردن آنها شدم حالم بد بشه. به طور مثال، خوردن گوشت گاو را با خون، و سر بریدن گاو همراه کردم که هر بار گوشت قرمز میبینم یاد خون میفتم و اشتهایم از بین میره

کار اصلی‌ این بود که فکرم را با تلقین عوض کردم. اینقدر تکرار کردم که از گوشت بدم میاد، از برنج و نا‌ن بدم میاد، از شیرینی‌ بدم میاد تا خودم باورم شد

در ضمن متابولیسم خودم را بالا نگاه داشتم که به صورت اتوماتیک چربی‌ بسوزه. این کار را با خوردن غذا سبک در ۶ وعده در روز و ۵ دقیقه حرکت، قدم زدن، ایستادن و ورزش سبک در هر ساعت انجام میدم،(۶ بار در روز)

رمز دائمی بودن کاهش وزن در این است که فکر را عوض کنید و از آن لذت ببرید

وزن کمتر، سلامت بیشتر

دکتر شاهین پورگل
رئیس و بنیانگذار
اکادمی ملی‌ آستئوپاتی کانادا
دانشگاه ملی‌ علوم پزشکی‌ اسپانیا
دانشگاه ملی‌ علوم پزشکی‌ آمریکا
www.pourgol.com


1 comment: