Tuesday, 11 July 2017

قبل از جراحی استئوپاتی را امتحان کنید



دکتر مهرداد درویش، یکی‌ از جراحان برجسته ارتوپدی در ایران با فوق تخصص جراحی پا از آلمان یکی‌ از دانشجویان رشتهٔ استئوپاتی ما در کانادا میباشند. باعث افتخار ماست که همچین جراح مشهور و موفقی‌ پیش ما استئوپاتی درس خواندند. دکتر درویش در مقاله ایی که نوشتند فرمودند که استئوپاتی بسیار به بیماران ایشان کمک نموده است

من دکتر مهرداد درویش ، متخصص ارتوپدی از دانشگاه شهید بهشتی تهران و فلوشیپ جراحی پا ومچ پا و آسیبهای ورزشی از آلمان هستم. از سال دو هزار و دوازده با رشته استیوپاتی آشنا شدم و متوجه شدم کارهایی که با تجربه خودم برای بیمارانم به جهت بهبود درد بدون عمل جراحی میکردم ، بسیار به تکنیکهای استیوپاتی شبیه بوده است . استیوپاتی ، روش درمانیی است که با دستکاری و آزادسازی رباطها ، یا لیگامنتهای بدن سعی در به آیین کردن امتداد مسیر مفاصل و بجای خود قرار دادن عناصر شاکله آن دارد . این روش و تکنیکها برای بهبود دردهای مزمن بسیار موثر است و در مواردی مانند کمردردهای مزمن و یا دردهای شانه و پشت و حتی دردهای لگن و زانو که به درمانهای معمول جواب نداده ، میتواند بسیار کمک کننده باشد . من از تکنیکهای استیوپاتی ور کنار معلومات طبی و ارتوپدی خودم بسیار بهره میبرم و تا جایی که ممکن است ریسک جراحی و عوارض آنرا به بیمارم تحمیل نمیکنم. این تکنیکها میتواند هزینه درمان بیماران را پایین بیاورد و خطرات بالقوه ای که جراحی دارد ، مانند عفونت و خونریزی و مشکلات بیمارستانی و بیهوشی و بستری شدن را برای بیمار حذف میکند . بیماران از این روش من بسیار راضی هستند و حتی استفاده از تزریق را نیز در بعضی از موارد کاهش داده است. این روش مکمل تکنیکهای شایع ارتوپدی است و روش جایگزینی برای روشهای تهاجمی تر محسوب میشود 




No comments:

Post a Comment